Bani pe net din job online,joburi online,loc de munca online acasa,job online part-time pentru toti

Joburi online,joburi freelanceri,scriitori de articole,bani pe net din joburi mici fara blog

Ai nevoie de bani ? Munceste de acasa in job pe net !

Banipenet4all prezinta idei de munca la domiciliu si idei de joburi online din care se castiga bani pe net.
Munca la domiciliu este solutia ideala pentru toti cei care navigheaza fara tinta pe Internet si cauta un job.Job online este solutia pentru toti cei ce navigheaza pe Internet si cauta munca la domiciliu..
Banipenet4all a cautat, a descoperit si iti prezinta solutii de munca la domiciliu din care sa castigi bani pe net.
Tu alegi dupa priceperea, nevoia si timpul pe care vrei sa-l aloci. Dar, daca ai nevoie de bani, invata sa muncesti pe net. Solutii simple sau mai complicate, pentru elevi, studenti, mamici, bunici si nepoti mai priceputi in ale Internetului, pentru toti se gaseste cate o idee de job online in blog.

Logo-Pentru toti care vor bani din logo

Pentru toti cei ce vor bani pe net din logo voi expune aici cateva informatii utile despre logo, proiectarea unui logo, caracteristicile tehnice ale unui logo, unde gasiti inspiratii pentru logo si unde puteti face bani pe net din logo.

De la inceput trebuie sa stiti ca un logo este foarte important pentru o companie, asa ca nu oricine este acceptat pentru a executa un logo al unei companii care se respecta.

De obicei, pentru executia unui logo, companiile apeleaza la modul de lucru crowdsourcing prin care ele pot alege din mai multe oferte si executanti pe cea mai buna, asa ca trebuie sa fii un profesionist de exceptie pentru a avea succes in logo design.

Banii pe net din logo se castiga, in general, in site-uri de outsourcing sau crowdsourcing, sau in site-uri specializate pentru munca de webdesign. In pagina loc de munca online se pot gasi si astfel de proiecte pentru logo designeri.

In blogul pentru incepatori am publicat articolul notiuni de baza despre logo, asa ca, daca sunteti la inceput de drum gasiti acolo aceste informatii.

Ca un rezumat, va spun ca un logo, desi este confundat de multe ori cu sigla companiei, este mult mai mult decat o sigla. Logo este o piesa de baza in marketingul companiei.

Un logo este un desen imprimat sau un simbol utilizat de o companie sau de o organizatie ca si semn specific al ei.

Un logo ajuta ca, la o companie, sa se ataseze adjective. Calificative ca inteligent, rapid, conventional, pot fi atasate unei companii printr-un logo.

Exista trei tipuri de logo functie de ceea ce el afiseaza.

Cele mai simple logo-uri sunt cele care afiseaza doar numele companiei sau initialele numelui cu fonturi speciale care ilustreaza cel mai bine atmosfera companiei.

Logo-urile care ilustreaza obiectul de activitate al firmei sunt mai elaborate si presupun mai multa indemanare si cunoastere a companiei respective.

Logo-urile abstracte deja presupun multa creativitate si inteligenta pentru a gasi cel mai indicat mod de reprezentare a unei companii.

Proiectarea unui logo incepe cu o etapa de informare asupra companiei pentru care se concepe acel logo. Este absolut necesar sa cunoasteti ce face acea companie si care dintre serviciile sau produsele ei este cel mai reprezentativ si are cea mai mare priza la public.

Informati-va cu privire la companiile concurente, vedeti-le logo-urile ca sa stiti cu ce va concura logo-ul vostru.

Tineti cont intotdeauna de caracteristicile tehnice ce se cer unui logo de succes si incercati sa le aplicati.

Caracteristici tehnice ale unui logo

Logourile de succes se disting prin anumite caracteristici tehnice care le confera popularitate si le fac de neuitat.

Diferentierea

Un logo trebuie sa fie distinct, sa se deosebeasca prin ceva de logo-urile celorlalte firme competitoare. Un logo bun este personalizat. Chiar si fonturile sunt deosebite, ele pot fi cu totul nou create sau provenite din modificarea unor fonturi existente.

Atemporabilitate

Un logo bun rezista testului timpului. El poate avea un termen de valabilitate mai mare chiar decat 20 de ani. Logo-ul unei companii poate avea o vechime chiar mai mare decat cel mai vechi angajat al companiei !

Abilitatea de a evoca emotii

Logo-urile de succes sunt capabile sa evoce imaginile dorite de mintea consumatorului in cel mai scurt timp posibil. Tipul de font, culoarea sau imaginea sunt uneltele prin care se ajunge la aceasta caracteristica.

Maleabilitatea

Logo-urile bune arata la fel de bine pe panouri uriase, pe carti de vizita, pe copii de fax alb-negru, pe placi aurite si in relief care se pun pe usile birourilor companiei, pe cani, tricouri, pixuri si alte obiecte promotionale.

Fontul si grafica concepute ar trebui sa ia in considerare mediile pe care aceste logo-uri se vor folosi, astfel incat transpunerea logoului pe orice mediu sa nu creeze probleme de recunoastere.

Simplitatea

Logo-urile vechi erau elaborate si detaliate. Cum insa, vremurile se schimba, si logo-urile din vremea de azi s-au schimbat Azi se prefera logo-urilesimple, elegante si atractive.

Expunere

Un logo bun trebuie sa poata fi expus des, si sa insoteasca totdeauna produsele companiei pentru a fi cunoscut publicului larg. Un logo bun trebuie sa fie recognoscibil si posibil de a fi expus oriunde si oricand. Prin logo companiile se diferentiaza de competitorii cu aceleasi produse ca ale lor. Asadar, un logo este mult mai mult decat o imagine grafica sau o sigla.

Probleme de rezolvat cu tact

O problema si mai greu de rezolvat este atunci cand sunteti pusi in situatia de a inlocui un logo vechi al unei companii. Orice efect negativ al modificarii unui logo al unei companii de succes va poate afecta cariera si reputatia de bun profesionist.

Schimbarea logo-ului unei companii deja devenita brand poate costa mult compania respectiva. Oamenii asociaza compania cu logo-ul sau. De obicei, schimbarea unui logo presupune si o schimbare in directia in care merge compania al carei logo a fost modificat, iar publicul trebuie sa simta si el schimbarea in ceea ce respectiva companie ii ofera.

Un logo deja cunoscut nu se schimba de dragul schimbarii lui sau doar pentru ca cineva din companie il vrea mai stralucitor. Informati-va asupra motivelor ce au determinat schimbarea logo-ului si aflati noua directie in care se indreapta compania pentru a o ilustra in logo-ul proiectat de voi.

Uneori publicul taxeaza negativ daca logo-ul s-a schimbat dar oferta companiei nu, si acest lucru ar trebui cunoscut de serviciile de marketing ale companiilor. Dar atunci cand se intampla asa ceva s-ar putea ca totul sa afecteze si reputatia creatorului noului logo.

Alteori, cand compania este deja un brand recunoscut, cu clienti fideli, schimbarea logo-ului ar putea trece chiar neobservata de public atunci cand in noul logo nu apar prea multe schimbari semnificative.

Asadar, logo-ul vostru va fi de succes sau nu dupa cum va reactiona publicul la el.

Nu subestimati publicul creand logo-uri atat de simple incat fiecare pusti cu ceva cunostinte de fotoshop v-ar putea critica. Exista site de facut gratis logo, dar lasati-l pentru incepatori sau utilizati-l doar pentru distractie daca tineti la cariera voastra in logo design.

Fiti atenti la numele companiei. Observati daca este ceva interesant de scris, un logo se poate baza si pe o reprezentare artistica, cu fonturi speciale ale initialelor companiei, nu numai pe imagini abstracte sau ale obiectului de activitate al companiei.

Alegeti culorile pe care vreti sa le utilizati gandind ca un profesionist. Tineti cont ca acel logo va apare pe toate materialele imprimate. Materialele imprimate pot deveni prea scumpe daca folositi un numar mare de culori in logo, asa ca limitati numarul de culori la minim, poate fi chiar si una care atrage atentia.

Site-uri utile pentru logo designeri(altele decat cele de facut logo-uri gratis)

Exista site-uri unde artistii profesionisi in logo design isi depun creatiile fie pentru a fi cumparate fie, pur si simplu pentru a-si crea o reputatie buna pe Internet si in lumea logo designerilor.

Astfel, stocklogos.com este o piata de logo unde puteti vedea logo-uri pentru inspiratii dar va puteti si inscrie la concursurile organizate.

Puteti vedea logo-uri si sa urmariti ce se intampla in piata mondiala de publicitate in adsoftheworld.com.

In logotypes.designer.am puteti descoperi logo-uri din lumea intreaga, marci si marci inregistrate. Aici gasiti logo-uri depuse de designeri pentru a li se recunoaste munca dar si pentru a se pastra originalul unui logo. Site-ul este o buna sursa de inspiratie pentru designeri si studiouri de design care creaza tipuri de logo.

In goodlogo.com puteti vedea cele mai bune logo-uri din lume atent selectionate. Inspirati-va pentru proiectele voastre dar tineti cont ca sunt marci inregistrate.

Graba strica treaba

De abia dupa ce ati facut cercetari preliminare si ati cercetat logo-uri remarcabile puteti sa dati frau liber creativitatii voastre.

Cand proiectati un logo nu faceti economie de idei si timp. Clientul trebuie sa vada mai multe idei ca sa poata alege. Nu va grabiti si nu abordati clientul decat atunci cand ati ales 3 idei care va plac.

Chiar daca povestea din spatele logo-ului este aceeasi afisarea din cele 3 schite trebuie sa fie diferita. Nu este indicat sa folositi acelasi font in toate cele 3 logouri, clientul nu va vedea prea mari diferente intre ele.

Rezervati-va timp pentru prezentare si dati timp clientului sa va analizeze propunerile.

Explicati povestea din spatele desenului grafic doar dupa ce clientul s-a obisnuit cu schitele si a ales ce i-a placut astfel incat amandoi sa fiti multumiti.

Sper ca aceste informatii despre logo pe care le-am pus aici sa va ajute sa intelegeti ca proiectarea unui logo si munca de freelancer in logo design nu se reduce doar la editarea unei imagini grafice asa cum multi incepatori in bani pe net din logo isi inchipuie.

In articolul job pe net banos-logo designer va spuneam despre un site unde puteti face bani din logo. Dar nu uitati, firmele care solicita logo-uri utilizeaza, de regula, modul economic de cumparare al proiectelor numit crowdsourcing, deci ca sa puteti face bani din logo trebuie sa fiti cei mai buni.

Iar daca ati hotarat ca vreti sa fiti freelancer in web design ganditi-va de doua ori inainte de a incepe, deoarece nu toti pot fi freelanceri in web design.

GO TO TOP